vimax

Rabu, 14 Ogos 2013

VIDEO PUKUL ISTERI DALAM LIF

Share it Please
Video suami pukul isteri dalam lif

Sekarang tengah panas kot kat semua tempat mahupun media sosial tentang kes pukul isteri dalam lif depan anak2. Bodoh sungguh suami macam nie dayus sanggup pukul isteri bukan saja depan anak2 tapi dalam lif tempat awam tu walaupun tertutup. Kalo apapun alasan pukul adalah jalan terakhir kalo dapat elakan elak ja tak elok pukul ni lebih lagi pasangan hidup kita..kalo dulu masa bercinta kenapa kentut pun cakap wangi lepas dah beranak nie buat dingin..Kucinghitam tengok zaman mak ayah kita dlu xda plak kes macam nie walaupun diorang kawin atas dasar keluarga. Sebab tu islam menyarankan bercinta selepas bernikah lebih manis. Harap si suami yang dayus nie ditangkap la..

5 ulasan:

kopi pasta berkata...

buat malu kaum lelaki jer...

SentiasaPanas berkata...

Laki jahat mcm ni masukkan dalam penjara senang cerita..lelaki dayus!

Kucing Hitam berkata...

dahmacam kes ombak rindu plak

Tanpa Nama berkata...

bangang punya laki! ni jd bahan kes. sape yg kenal, tlg report..

amir zahari berkata...

Si isteri dh buat report dh kan? tpkan sampainya hati nak naik2 tangan depan anak2 pulak.. esok budak tu dh besar memang terkesan la pandangan diorg pd bapak diorg..

Follow The Author

Followers

Google+ Followers

Top Komentor

Get this widget