Isnin, 30 Disember 2013

Info Kucing : Berapa Umur Kucing Berbanding Manusia

Pernah tak korang terfikir berapa umur kucing kalau dibandingkan dengan umur manusia.. takan la kita nak ikut kiraan umur manusia kan macam tak sesuai jer macam tak logik jer..so kali nie KucingHitam nak share info tentang perbandingan umur kucing dengan manusia..Yela kalo kita umur 18 baru sah kawin kan tapi takan kucing pun nak tungu 18 tahun haha..


Kat sini KH buat umur kucing vs umur manusia so senang korang nak paham.

KUCING
MANUSIA
6 BULAN
10 TAHUN
8 BULAN
13 TAHUN
1 TAHUN
20 TAHUN
2 TAHUN
24 TAHUN
4 TAHUN
32 TAHUN
6 TAHUN
40 TAHUN
8 TAHUN
48 TAHUN
10 TAHUN
56 TAHUN
12 TAHUN
64 TAHUN
14 TAHUN
72 TAHUN
16 TAHUN
80 TAHUN
18 TAHUN
88 TAHUN
20 TAHUN
96 TAHUN
21 TAHUN
100 TAHUN



3 ulasan:

KiD berkata...

kucing kahwin umur berapa bro? hehehee

Kucing Hitam berkata...

xtau la haha selalu dia cri sendiri

Hafizul berkata...

Kenapa jauh macam tu sekali ekk?haha