Sabtu, 21 Disember 2013

Kes Skandal Adi Putra, Aminuddin Ceraikan Isteri Talak Satu

skandal adi putra

Dah cerai dah pasangan yang mendakwa pelakon Adi Putra menghantar mesej2 berbaur lucah kepada bekas isteri dia. Aminuddin suami kepada yang mengaku mempunyai skandal dengan Adi Putra masih mahu meneruskan kes tersebut di mahkamah walaupun dah bercerai. 

Dengar kata mereka nie dah hampir 10 tahun bernikah dah ada seorang anak perempuan berumur 8 tahun. Kucinghitam sebenarnya malas nak campur kes2 artis nie tapi mula2 syak gak adakah mungkin si Adi Putra nak antar mesej2 lucah time dia kat kota Makkah.. xtakut laknat ker situ pun dah was2 dah kan. kedua pakaian si wanita yang mengaku ber"SKANDAL" dengan Adi Putra tue..sopan sangat sampai nampak yang tak sepatutnya. Lagipun tengok pasangan ni macam sesuatu sangat leh profesional buat PC lepas kes macam tu n bercerai. 

Tiada ulasan: