Jumaat, 27 Disember 2013

Segmen Jom Blogwalking by Deeno

Jom kita join segmen blogwalking by deeno nie..sambil2 bersegmen sambil buat kawan kan hehe tak rugi pun kalo tak menang still dapat kawan tp harap2 menang la leh la yer deeno hahaha


Cara penyertaan :
1- Follow blog ini--->> l deeno l nazrina l dayangdeno l 
2- Like page   
3- Copy banner di atas dan paste di dalam entri.
4- Publish. Paste link entri anda di ruangan kotak komen 
5- Hadiah cash RM50 x 3 orang peserta 

*Pemilihan pemenang 
RM50 x 1 top referral
RM50 x 2 cabutan bertuah



#tarikh tamat segmen pada 10 Januari 2014, 11.59pm

10 ulasan:

Syuhada Baharudin berkata...

datang bertandang smabil klik2 tabung nuffnang.. hehe~ all the best!

Kucing Hitam berkata...

thanks akak

Elih Japahar berkata...

Gud luck KH, moga berjaya dpt cash tu hehe...aku nak klik nuff ni, tambah tabungan ko..iklan INTI

✗ fifiyfitrianiee ✗ berkata...

Assalamualaikum. saya dari segmen http://fifiy-fitrianiee.blogspot.com/2013/12/segmen-jom-blogwalking.html datang untuk blogwalking disini memandangkan ia merupakan segmen blogwalking. hehe

Atif Farhah berkata...

blogwalking dari GA yg sama .. gudluck ..
http://pinksolution91.blogspot.com/2013/12/segmen-jom-blogwalking.html
jum kesini pulak .. sama2 memeriahkan ..
http://pinksolution91.blogspot.com/2013/12/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

^^eKaTiKaH^^ berkata...

segmen sama. hai hai hai :D

sha dhira berkata...

shad datang blogwalking dari segmen sama, http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2013/12/segmen-jom-blogwalking.html

jemput join, http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/01/handphone-giveaway-by-syuhada1981com.html

Ratu Lizzie berkata...

Assalamualaikum and hello ! Saya dari segmen yang sama :D ! follow my blog please ! Semoga berjaya !

http://ratu-berguling002.blogspot.com/2014/01/segmen-jom-blogwalking.html

Cik Siti MAR berkata...

datang bw sini dari segmen sama.. =]

Mia Liana berkata...

salam... mia singgah dari segmen yang sama...

http://www.mialiana.com/2013/12/segmen-jom-blogwalking-by-deeno.html