Rabu, 1 Januari 2014

Penebar Roti Canai Musilimah


Sejuk mata tengok akak nie pakai tutup macam nie..roti canai dia sure sedap kan. Bagus la kalau setiap muslimah yang beragama Islam menutup aurat bukan sebab dah sampai seru atau tunggu nak tua baru nak berhijab. Ajal sekarang datang tak diundang tahu tak setiap helai rambut kaum hawa yang dilihat oleh ajnabi mendekatkan jaraknya ke nereka nauzubillah. KH pun bukan pandai sangat tapi sekadar share apa yang tahu saja. Harap tahun 2014 nie kita semua berhijrah ke arah yang lebih baik Amin.

3 ulasan:

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum..kucing hitam,

mselim3 pernah tengok keadaan nie masa sarapan pagi kat mersing makan roti canai...

mselim3

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum..kucing hitam,

mselim3 pernah tengok keadaan nie masa sarapan pagi kat mersing makan roti canai...

mselim3

Zamani Abe berkata...

yg ni zam suka.. jrg2 jumpa