Isnin, 28 April 2014

Hot Double Chocolate


Hot double chocolate having here regular size...macam tue la skrip KH bila kat CoffeeBean haha macam tak da menda lain dah nak minum kat situ. Ntah bagi KH hot chocolate ni mcm bagi relaks tambah2 suam2 kan kalau kat umah mau nya dapat bantal terus nak tido lepas minum hot chocolate.. lama gak la xlepak coffeebean noe sejak member baik masuk PULAPOL kt Langkawi. Saja jejalan kat Gurney Plaza cari kasut dapat la kasut camel tapi xda diskaun tapi hati dh berkenan mau tak mau kena gak la kuar modal kan..self reward katanya.

5 ulasan:

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

terbaik....

Aku Penghibur berkata...

wahhh bestnya ^_^

Fizi Zaidi berkata...

perkh ini,..minum malam2 sambil layan movie..layan habis bro...

Sally Samsaiman berkata...

I choose coffee instead of double choc..sbb bila dah sejuk jadi manis sangat :P

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum...KH,

wahh.. sedapnyer hot choc.

mselim3