Jumaat, 4 April 2014

Nasi Arab di Foodcourt Paragon




Hari nie KH jalan2 kat Paragon kat Gurney. Jalan2 sambil cari hadiah untuk adik KH, banyak pulak menda nak beli tapi nafsu kena tahan..kalau ikut hati nak ja borong semua benda huhu.. jalan2 jumpa la menda yang nak bagi kat adik KH. Nanti hari lahir dia baru KH tunjuk klau tunjuk sekarang tak surprise la kan hehe.. jalan2 dahaga plak so singgah kat foodcourt Paragon Mall. Tengok ada kedai masakan arab macam sedap jer.

Try la shawarma ayam ngan sweet of day. Harga nasi dia RM13.90 apa yang boleh KH cakap indah rupa dari khabar. Nampak sedap tapi bila rasa hmmm..oleh sebab rezeki kena la habiskan juga..


4 ulasan:

Nao Mei berkata...

Habis gak kan dik.
Sayang rezeki tu. Hihi

Kucing Hitam berkata...

Haruslah akak klo x nasi nanges huhu

Muhammad Khairuddin Lim berkata...

Sayang le... Wah blog semanja kucing.

Kucing Hitam berkata...

apa yang sayang tu hehe