Selasa, 8 April 2014

Sapa Pernah Buat Macam Ni


Hahaha...tergelak kejap tengok gambar atas nie kan..teringat zaman budak dulu time sekolah rendah. Macam2 benda kita pernah buat time kecik yang bila dah besar kita ingat balik macam bengong ja kan haha.. salah satu macam kat atas tue la ada ja nak kacau kawan yang blur skit..korang pernag buat ka menda alah nie 

8 ulasan:

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum...KH,

dulu ada gak buat.. budak2 lah katakan...

mselim3

wafacw berkata...

hahahaha... orang lain buat kat saya adalah... tapi jagalah dorang tu.. penyapu naik atas belakang... hahahaah

Khir Khalid berkata...

Hahaa.. mmg ada.. :D :D

Aisyah Ambris berkata...

hahaha..time kecil2 dulu selalu...

Sally Samsaiman berkata...

ni benda biasa je...sampai sekarang pun main lagi..hahahaha -____-

Marou Apple Hijau berkata...

saya! lawak betul

Ainim Suju berkata...

ahahaha..sampai sekarang ni pun kadang2 buat juga dengan kawan2

Denaihati berkata...

zaman sekolah rendah banyak buat lawak ni...macam-macam.