Selasa, 8 Julai 2014

Balang Kuih Raya

Puasa dah masuk 10 hari berpuasa kan.. ada yang gastrik x haha.. hari nie KH bangun lambat 5.15 baru terjaga adeh. Nasib lauk semua dh siap kena hangatkan ja memang kelam kabut.. nasib subuh kat penang 5.40 sempat la makan kalau tak memang xsahur la tadik.. alarm plak time xmau dgr bunyi time nak haram dia nak bunyi kan.. ok hari ni pi tgk movie deliver us from evil. Boleh la ceta dia nak tengok..habis tengok tu jejalan kat aeon saja cuci2 mata katanya. Last2 nampak sale balang kueh raya .. murah2 gak la range dia dari rm5.90 sampai rm7.90.. Housemate KH beli 9 biji bahi kat mak dia.. KH xbeli haha sbab nanti raya balik kampung ja la makan xpyh la nak beli..

2 ulasan:

Hazmin Hamudin berkata...

Time nak raya ni la laku jual balang kuihkan.

Ct Noraishah berkata...

wahhh macam2 jenis balang kuih ada.. cantik2 juga tu