Ahad, 16 November 2014

Pencuri Bra Kampus UPSI di Tangkap

[Image: pencuri-bra-1.png?w=665]

Gara -gara mencuri bra atau baju dalam wanita di kampus UPSI ( Universiti Pendidikan Sultan Idris) seorang lelaki ditangkap. Kesian mamat nie dah macam sakit mental, dalam banyak2 hobi, hobi curi baju dalam orang gak la dia nak curi, gila seks sangat ker abg.. atau pun motip untuk amalan lain  no komen sebab xda bukti nak sentuh bab tu. Apa yang pasti lelaki ni kira bernasib baik la xdibelasah secara teruk oleh penduduk kawasan Taman Bahtera, Tanjung Malim. Suspek didakwa berasal dari Selangor dan bekerja di Kilang pembuatan kenderaan di situ.. nasib la dia xdi bogelkan macam yang curi moto kat kawasan surau tu. Bg kes curi moto tu KH xberapa gemar orang surau buat sampai mengaibkan org walaupun dia bersalah tp aib orang perlu dijaga tambah di kawasan surau..pakcik2 yang buat tu sila la muhasabah diri..

6 ulasan:

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum...KH,

alahai kesiannyer ... pencuri tu.. tp hukum mencuri tetap kena hukum..

mselim3

Etuza Etuza berkata...

Asalam..terima kasih teguran membina mengenai banyak widget di blog Etuza ya,nanti datang baca blog Etuza ya. sedang berjalan kuiz di mana mereka yg menang akan etuza bagi anugerah TROPI, sebab itu ada banner berbicara. Lepas berlalu anugerah ini perlahan etuza kuarangkan banner ya...

Etuza Etuza berkata...

Asalam..terima kasih teguran membina mengenai banyak widget di blog Etuza ya,nanti datang baca blog Etuza ya. sedang berjalan kuiz di mana mereka yg menang akan etuza bagi anugerah TROPI, sebab itu ada banner berbicara. Lepas berlalu anugerah ini perlahan etuza kuarangkan banner ya...

budakbandunglaici berkata...

saborjelah

Khir Khalid berkata...

Alahai.. buat malu jelah hhmmm...

Nik Khazami Nik aziz berkata...

takde benda lain ke nak curi? haha