Sabtu, 16 Mei 2015

Selamat Hari Guru


Selamat hari guru KH ucapkan kepada semua warga pendidik tak kisah la yang muda yang tua yang baru mahupun berpengalaman. Jasa seorang guru tak dapat dilupakan selagi ilmu yang diajar itu kita gunakan dan aplikasi dalam kehidupan seharian.. tak lupa juga kenangan pahit manis ketika bersekolah mesti ada antara kita yang selalu dirotan disebabkan kenakalan terlebih kan..time tue mesti benci membuak2 dalam hati sampai ada yang sanggup pancitkan tayar cikgu sebab tak puas hati dengan cikgu tu yang pasti cikgu displin la yang selalu menerima keadaan tayar pancit he3...

Tapi bila dah meningkat dewasa akal makin matang apa yang pasti kebanyakan kita, rata2nya merindui saat dileter di pukul guru tanpa leteran dan hukuman2 tersebut pasti kita tak sedar kesalahan kita kan..tapi KH terbaca sekarang dah diharamkan sebarang hukuman dikenakan kepada pelajar..so cikgu nak buat kalo pelajar buat salah kalau semua tak boleh?...apapun KH rasa syukur sebab semua cikgu KH sporting n mesra alam xbyk kerenah hehe.. buat cikgu2 yang pernah mengajar KH selamat hari guru...

2 ulasan:

Khir Khalid berkata...

Selamat hari guru buat semua warga pendidik.. tanpa guru, matilah ilmu...

Yumida Huda berkata...

dulu x suka guru garang. kecut perut dlm kelas. bila dah besar mcm ni baru dpt berfikir ada kebaikannya guru tegas n garang.